15 Nisan 2013 Pazartesi

Böyle


Bana tecavüz ederek beni ne kadar sevdiğini göstermeye çalışan
Beklentilerini, ıssız yerlerde kamyonlardan dökülen çöpler gibi üzerime boşaltan
“İyiliğim” için hayatıma müdahale eden
Sevdiği için özgürlüğümü elimden almaya kalkan tüm insanlara söyleyeceğim bir sözüm var…

Sevin… Ama beni değil
Kendinizi sevin.
Önce kendinizi sevin ki beni nasıl seveceğinizi hatırlayın
O kadar çok sevin ki kendinizi, beni sevmeye ihtiyacınız olmasın
Eğer beni de sevecekseniz,
Dünyaya sunduğunuz tek şey sevginiz olduğu için
Ben de nasipleneyim kendiliğinden

O zaman gelince bir daha oturalım karşılıklı.
Ve bakalım gözlerimizin içine.
O zaman hücrelerimiz birbirimizi görünce daha mutlu titreşecek
O zaman artık bir şey konuşmamıza gerek kalmayacak
O zaman biz, vakti gelince dalında açan bir çiçeğe
Vakti gelince dalından kuruyup düşen bir yaprağa
Yeni doğan bir çocuğa ve ölen bir insana benzeyeceğiz.
Biz o zaman aslımızı hatırlamış olacağız
O zaman sadece sevgi akacak
Kendiliğinden…

Aslıhan Özen

1 yorum: