26 Ağustos 2013 Pazartesi

Olsun

http://www.youtube.com/watch?v=aKJvbTEnp0I&feature=endscreen

Belki de şarkıyı söyleyen kız, benim hayalimdeki kız değildir
Olsun.
Ben onda cesareti, her şeyden özgür, kendini olduğu gibi ifade etmeyi gördüm.

Belki de gözlerine bakıp ruhunu gördüğümü sandığım delikanlı, hayalimdeki gibi değildir
Olsun.
Ben onda sevmeyi, gözlerinin ötesindeki ruhu hissetmeyi gördüm.

Belki de yıllarca dostluk, kardeşlik ettiğim kişi, benim hayalimdeki kişi değildir.
Olsun.
Ben onda kötü günde yanına koşmayı, iyi günde kahkahalar atmayı gördüm.

Ve belki bir gün kendime bakıp,
Cesaretimi giyer, kılıcımı kınına takarım.
Gözlerimin derinliklerindeki ruhumu soyar,
Onu dünyada insan olma kılıfından sıyırırım.
İyi günüme kahkahalar katar
Kötü günüme koşarak giderim.


Aslıhan Özen

1 yorum: