17 Ocak 2013 Perşembe

Hoşgeldin ilk göz ağrım

Deli hoşgeldin.
Uzun zamandır gözlerim yoldaydı. Tam 3 yıldır.
Sen bana, kelime kelime dokuduğum bir hediyesin.
Beni öyle büttün ki.
Ağlayarak yazdım, yalvararak yazdım, yeminler edip yeminler bozarak yazdım seni.
Kuşun gülibrişim ağacına aşkını yazarken, Marekeşli tüccarla evlenen kızı yazarken, hep kendimi büyüttüm. Dileğim yolunun sonsuz olması.
"Deli'nin" sözlerinin insanlara ışık olması.
Hoşgeldin Deli dünyaya.
Beni büyüttün, şimdi sıra diğerlerinde.
Hoşgeldin ilk göz ağrım...

Aslıhan Özen

5 yorum:

  1. DELİ...Gerçekten HOŞGELDİN Dünyaya...Heyecanla yollarını gözledik bunca zamandır...Öyle güzel bir yürekten öyle güzel bir kalemle geldin ki...Emeği geçen herkesin ellerine yüreğine ve ASLIHAN'CIM kalemine sağlık...
    ''Deli'' insanlığa yapılmış en iyi en kıymetli hizmetlerden biri bence...Dünya bu nimetin değerine sahip çıksın ve ışık yayılsın yayılsın yayılsınn...
    Aslıhan'cığım bir bebek dünyaya getirir gibi özenle besledin büyüttün, kimi zaman sancılı oldu kıvrandırdı, kimi zaman bir bebeğin tekmeleri gibi heyecanını hissettin içinde ve nihayet doğdu...ne mutlu sana... ne mutlu hepimize...ne mutlu Tanrı'ya...yürekten tüm alkışlarım sana ve ''DELİ''ye...

    YanıtlaSil
  2. Ne mutlu hepimize. Çünkü Deli hepimizin kitabı : )

    YanıtlaSil
  3. deli aramızda: )))-mb.

    YanıtlaSil